Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик перка радиатор 2.10.3 - 2.10.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Датчик перка радиатор 2.10.3 - 2.10.4

    Здравейте,
    Ще слагам комп. 2.10.3 (ЦФ1) на инсталация 2.10.4 (ЦФ1). При 2.10.3 перката на радиатора се регулира от комп-а, а на 2.10.4 от термостата. Има ли лесен начин да се подкара перката с 2.10.3 без да се сменя цялата инсталация. Предложиха ми вариант с реле и малко допълнително окабеляване, но търся и други идеи

  • #2
    колега, до колкото знам, разликата не е само в управлението на перката. Прегледай по пинове в някоя програма двете версии на комповете

    ---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:27 ----------

    с реле и копче е кофти вариант, иначе, защото по някой път се забравя
    Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
    Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
      Здравейте,
      Ще слагам комп. 2.10.3 (ЦФ1) на инсталация 2.10.4 (ЦФ1). При 2.10.3 перката на радиатора се регулира от комп-а, а на 2.10.4 от термостата. Има ли лесен начин да се подкара перката с 2.10.3 без да се сменя цялата инсталация. Предложиха ми вариант с реле и малко допълнително окабеляване, но търся и други идеи
      Само да ти кажа че си в грешка. На 2.10.4 се управлява от еку-то.

      А на 2.10.3 за перката има и датчик на водния радиатор който при 2.10.4 го няма.
      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
      ех.. Малкото КуВе
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
        Само да ти кажа че си в грешка. На 2.10.4 се управлява от еку-то.

        А на 2.10.3 за перката има и датчик на водния радиатор който при 2.10.4 го няма.
        да де да, важна е идеята, едното да работи с другото и търся варианти

        регледай по пинове в някоя програма двете версии на комповете
        ще помогнеш ли малко, с чичо гугле нещо неможем да се разберем аз какво търся и той какво показва
        Last edited by spellmaste; d.m.y г., 19:49.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от badmadafaka
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56984

          Две теми по-нагоре в раздела... Отваряш, търсиш, сваляш "дебелите книги" по 1000+ страници и почваш да четеш...
          Ти си се ориентирал към по-лесния вариант някой просто да ти каже, ама тука познанието нали е безценно и всеки си го пази...
          Благодаря

          Сега само остава да се ориентирам кое къде и какво е


          Такааа, след известно преглеждане на схеми, волтажи и кабелчета разбрах че нищо не разбирам
          Last edited by spellmaste; d.m.y г., 21:51.

          Comment


          • #6
            Хайде де хора, ударете едно рамо

            Comment


            • #7
              Най-лесно ще стане с ново Еку за 2.0тс - 2.10.4
              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
              ех.. Малкото КуВе
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                Най-лесно ще стане с ново Еку за 2.0тс - 2.10.4
                Знам , но за момента държа точно на това еку.

                Comment


                • #9
                  здрасти колега. както ти каза васил по-горе при 2.10.4 самото еку задейства перките /по-точно релетата/. при 2.10.3 1 и 2 степен се задействат от отделен двоен термо ключ който им управлява релетата. фактически не е нищо особено, трябва ти радиатор от стария тс с дупка за термоключ и да пренаредиш инсталацията. проблема е че трябва да подвържеш и пресостата ако имаш климатик.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Да ама за 50-60лв не си заслужава цялата преработка. Достатъчно КуВе-та и ТИ-ки има на части.
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      здрасти колега. както ти каза васил по-горе при 2.10.4 самото еку задейства перките /по-точно релетата/. при 2.10.3 1 и 2 степен се задействат от отделен двоен термо ключ който им управлява релетата. фактически не е нищо особено, трябва ти радиатор от стария тс с дупка за термоключ и да пренаредиш инсталацията. проблема е че трябва да подвържеш и пресостата ако имаш климатик.
                      за момента съм решил да го направя като на голфовете, директно от акумулатора през термостат и към перката. В последствие това ще премине през релетата в купето

                      ПП: Васко много си прав, но хей го на пуст инат

                      Comment


                      • #12
                        с оригиналния термоключ не го прави щото няма да понесе тока. прекарай го през релетата. на термоключа имаш 3 пина -маса , 1-ви контакт на ниската температура за 1-ва степен, 2-ри контакт за по-високата за 2-ра степен.
                        масата я връзваш на някой винт на най-удобното ти място
                        за 1-ва връзваш съответния пин на термоключа към пин 26 на буксата на еку-то -това ти е управлението на релето на 1-ва степен
                        за 2-ра същото като горното само че на пин 25 на буксата на еку.
                        отделно ако имаш работещ климатик ще трябва да му вържеш и пресостата, ама и това не е проблем.

                        общо както виждаш за да направиш коректно инсталацията трябва да опънеш само 2 кабелчета /не е нужно и да са дебели/ като запазиш пълната функционалност, не прави голфаджийски работи щото после ще питащ "що ми прегря колата"
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          с оригиналния термоключ не го прави щото няма да понесе тока. прекарай го през релетата. на термоключа имаш 3 пина -маса , 1-ви контакт на ниската температура за 1-ва степен, 2-ри контакт за по-високата за 2-ра степен.
                          масата я връзваш на някой винт на най-удобното ти място
                          за 1-ва връзваш съответния пин на термоключа към пин 26 на буксата на еку-то -това ти е управлението на релето на 1-ва степен
                          за 2-ра същото като горното само че на пин 25 на буксата на еку.
                          отделно ако имаш работещ климатик ще трябва да му вържеш и пресостата, ама и това не е проблем.

                          общо както виждаш за да направиш коректно инсталацията трябва да опънеш само 2 кабелчета /не е нужно и да са дебели/ като запазиш пълната функционалност, не прави голфаджийски работи щото после ще питащ "що ми прегря колата"
                          Ето за тая бира си говорехме !
                          Благодаря !

                          Comment

                          Working...
                          X